يارب لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك و عظيم سلطانك - اليوم 24-4-2014 والساعة الآن 01:00 م (جميع الأوقات بتوقيت جرينتش +2)

منتدى فتكات

لو بتدوري على صحبة و لمة و كلام من القلب و بسمة، و محتارة تروحي فين، هتلاقي فتكات موجودة فيها ايادى بالخير ممدودة: يلا تعالي مع احلى صحبة دنيا ودين!

يمنع منعا باتا التعليقات والادعية السياسية، وكذلك الصور والتوقيعات المتعلقة بالسياسة، نريد ان نعود اسرة واحدة كما كنا
رد   انشري في صفحتك على فيس بوك!   اضغطي هنا لاضافة الموضوع الى مفضلتك!

26-1-2009 قديم 26/1/2009 10:06pm
الصورة الرمزية nan
nan
فتكات نشيطة
ربة منزل - مصرية
العضوة nan هي صاحبة الموضوع لو تعرفي العضوة دي شخصيا ياريت تطمنينا عليها
المواضيع: 11
مودي: ----

افكار لعيد الزواج - العضوة nan هي صاحبة المشاركة

اخواتى السلام عليكم انا عيد جوازى التانى ان شاء الله يوم ٢ فبراير حد عنده افكار حلوة ممكن اعملها فى اليوم دةمبروك عيد الميلاد
تقييم الموضوع

انشري في صفحتك على فيس بوك! انشري في تويتر!

عنوان الموضوع للنسخ

افكار لعيد الزواج

http://forums.fatakat.com/thread108075
nan nan http://files.fatakat.com/customavatars/avatar21851_1.gif فتكات نشيطة Fatakat baltimore - usa

التعديل الأخير تم بواسطة : مصريه جدااااا بتاريخ 6-7-2011 الساعة 04:39 م.
27-1-2009 قديم 27/1/2009 02:28am
الصورة الرمزية هاجر الطيب
فتكات ست الكل
وسام الوفاء لمرور اكثر من خمس سنوات على عضويتها واستمرارها كعضوة نشيطةوسام ألكسا لاستخدامها شريط ادوات ألكسا أثناء وجودها بالمنتدى
موظفة - مصرية
لو تعرفي العضوة دي شخصيا ياريت تطمنينا عليها
المواضيع: 221
مودي: عادي

رد: افكار لعيد الزواج - العضوة هاجر الطيب هي صاحبة المشاركة

بصي ياقمر
عندى فكرة لو هو موافق يوم فيه عنده شغل
لو متعود يفتح الباب بمفتاحه يلقي كويس ولو انتى اللى بتفتحى لو معاه مفتاح
طنشي لو رن لحد اما يفتح هو
وكمان لو عندكو بيبي تخلصي منه عند والدتك او والدته
كل ده ليه عشان الخطة اللى حقولك
من الصبح تجهزى خطة لمتاهه في البيت عشان يوصل لك
بمعنى حتعملى ورق كدا ترسمى في كل واحده منهم خطوه للخطوه اللى بعدها
وهو يدور عليكى بيها لحل اللغز
مثلا اعملى ورقة وفيها انه يتجهه للمكان الفلانى داخل الشقه وهناك يلاقي ورقه تانيه معاها مثلا ورده وكلمة حبمكتوب في الورقه دى فيها يلا بسرعه على المكان الفلانى
ممكن يكون غرفة النوم يلاقي جواها على السرير مثلا الترنج وغيار داخلى له نظيف ومكنة حلاقه وعليهم عبارة يلا على الحمام
فالحمام على المرايا مكتوب بقلم روج بحبك سنة تانية جميلة قضتها حلوه فحضنك
وقلب او بوسه مرسومة وتكونى مجهزه له البانيو وفيه شور او فوم وريحة الحمام تعطره وعلى البانيو ورقة مكتوب فيها منتظراك على احر من الجمر فالصاله
تكونى مجهزه بقي سفره روعه كدا عليها شموع وورود وصنفين اكل جديد وعصير والذي منه
انتى بقي تكونى بقميص جديد مختلف تماما عن اى شئ عندك مكياج وصبغه جديده لو ممكن والتسريحه جديده ريحة برفان عاليه اوى
تقابليه بحضن وابتسامة وانتو بتاكلو افتكروا ايامكم الحلوه وبعد الاكل مشروب وحاجه حلوه ياريت تورته والبيت متزين طبعا وانفخى بالونات كتير

غرفة النوم اما تيجو ترجعو لها خليه ينتظر وروحى ولعى شمع كتير في كل حته ممكن يتولع فيها شمع وطبعا معطره الغرفه والمفرش والجو ده مش حوصيكى

المهم الهدية بتاعته على السرير وانتى حتغمى عنيه وبعديها تسحبيه للغرفه يفكها او يفتحها بقي على الهدية ومش حقولك الباقي.............. انتى بقي وطريقتك

اهم حاجه تكونى باعته له رساله قبل وصوله تعرفيه ان في لعبه البحث عشان يوصل لك وكمان مكان اول ورقه عشان يبقي فاهم مش يدخل وينادى عليكى وخلاص
اسفه للاطاله ويارب الفكره تعجبك

4

مندوبة دكتورة سمية ومؤسسة مراقش المغربية بالاسكندرية واسيوط ومنتجات مغربيه
اكثر من رائعه والتجربه خير برهان

27-1-2009 قديم 27/1/2009 02:47am
الصورة الرمزية ام كيمو
سوبر فتكات
وسام الوفاء لمرور اكثر من خمس سنوات على عضويتها واستمرارها كعضوة نشيطة
ربة منزل - مصرية
ام كيمو غير متواجدة حالياً
المواضيع: 48
مودي: متفائلة

رد: افكار لعيد الزواج - العضوة ام كيمو هي صاحبة المشاركة

اسلاماه
افكارك تحفة بجد انا كمان عيد جوازى الثانى 16\3
مكنتش عارفة اعمل اياه
بس هاجرب خطتك

0

27-1-2009 قديم 27/1/2009 04:21am
الصورة الرمزية hoomy210
فتكات رائعة
وسام الوفاء لمرور اكثر من خمس سنوات على عضويتها واستمرارها كعضوة نشيطةوسام ألكسا لاستخدامها شريط ادوات ألكسا أثناء وجودها بالمنتدى
خريجة - مصرية
hoomy210 غير متواجدة حالياً
المواضيع: 20

رد: افكار لعيد الزواج - العضوة hoomy210 هي صاحبة المشاركة

انا عيد جوازي كان يوم 31 ديسمبر يعني ليله راس السنه وكنت عامله لجوزي مفاجأه حاجات كتير من اللي قالتها اسلاماه
بصي ياستي طبعا هوا كان في الشغل
وانا من قبل عيد جوازنا بفتره وانا بدور علي قميص يكون شكله جديد والحمد لله لاقيته لازم يكون شيك ويبقا اشبه للفستان من انه يكون قميص نوم عريان وبرده غيرت لون شعري بس للاسف الصبغه مالقطتش لان شعري بيلقط الصبغه بصعوبه جداااااااا وعملت ميكب حلو اوي وطبعا عملت شعري سشوار دا بالنسبه ليا انا
بالنسبه للبيت زي ماقالت بلالين وشموع في كل حته وكنت جايبه شريط النور الملون ده عارفينه كل لمبه فيه علي شكل قلب احمر بس كان تحفه
وزينه طبعا كتيروكتبت علي الحيطه I love u
وفي ورق كده مقطع بيلمه بيترمي علي الارض كنت مبهدله بيه الدنيا مع البلالين
مش هتقدري تعملي اكتر من كده عشان الوقت انا كمان مطبختش كنت متفقه معاه اننا نتغدا بره لاني كنت متأكده اني مش هلحق احمل اكل
وكنت جايبه تورته وحاطاها علي الترابيزه وحواليها شموع كتير وورق من اللي بيلمع ده وفيها شمعه واحده لان دي اول سنه
وكمان شاشه الكمبيوتر كنت حاطه عليها صوره حلوه من فرحنا
انا متعوده افتحله بس قعد يخبط وطنشت خااااااالص لحد مافتح بالمفتاح
وطبعا مزيكا حلوه ترقصوا عليها سلو اول كا يخرج من الحمام ويكون غير هدومه تكوني انتي مجهزاها وياريت تكون اللي رقصتوا عليها في الفرح
بالاضافه بقا للفكره الجميله جداااا بتاعت المتاهه دي حولي بقا تعملي ترتيب افكار وخطوات للحاجات اللي وراكي عشان متنسيش حاجه
وياريت بليل قبل ماتناموا تسأليه ازا كان مبسوط معاكي ولا لا
وازا كان فيه حاجه نفسه تغيريها او تعمليها

0

3-2-2009 قديم 3/2/2009 05:05pm
الصورة الرمزية nan
nan
فتكات نشيطة
ربة منزل - مصرية
صاحبة الموضوع لو تعرفي العضوة دي شخصيا ياريت تطمنينا عليها
المواضيع: 11

رد: افكار لعيد الزواج - العضوة nan هي صاحبة المشاركة

شكرا يا اسلاماه انت و HOOMY 210 على افكاركم ومساعدتكم انا عملت شوية من اللى قلتوه وضفت شوية من عندى جبت تورتة وشمع وزينة فى البيت واستاكوزاااااااا بس جلال منامشى ولا ثانية نام ٢ بالليل كنت تعبت ونمت معاهياه!

1

14-8-2009 قديم 14/8/2009 02:02am
فتكات جديدة
خريجة - مصرية
المواضيع: 2

رد: افكار لعيد الزواج - العضوة drdodo هي صاحبة المشاركة

افكار جميلة انا عيد جوازى بكرة بس لسه مش عارفة اعمل ايه و لا ايه؟ملخبطة

1

20-10-2010 قديم 20/10/2010 12:32am
الصورة الرمزية mona1910
فتكات حبوبة
--- - مصرية
المواضيع: 0

رد: افكار لعيد الزواج - العضوة mona1910 هي صاحبة المشاركة

جامدة فكرتك ع فكرة انا عيد جوازى انهاردة بس جوزى مسافر وححتفل بية لما يرجع كمان اسبوع بس قوليلى الفكرة دية متجربة

0

20-10-2010 قديم 20/10/2010 12:45am
الصورة الرمزية ايمووة
فتكات هايلة
موظفة - مصرية
المواضيع: 52

رد: افكار لعيد الزواج - العضوة ايمووة هي صاحبة المشاركة

انا بقى جوزى مسافر فى اول عيد جواز لينا مع بعض وبعد بكر ة عيد ميلادة وبردو مسافر بجد انا هتجنن من البعد اللى مش بيخلينا نحتفل باى مناسب مع بعض ربنا يصبرنىىىىىىىىى

0

16-12-2010 قديم 16/12/2010 02:22pm
الصورة الرمزية howee om yaseen
فتكات نشيطة
موظفة - مصرية
howee om yaseen غير متواجدة حالياً
المواضيع: 75
مودي: مصدومة

رد: افكار لعيد الزواج - العضوة howee om yaseen هي صاحبة المشاركة

بصو بقي يابنات انا عيد جوازي 1/1 وعماله ارتبله من دلوقتي بس ويمكن افكاري شبيها الي حد كبير من افكاركم بس في فكره هي الي مختلفه شويه هقولهالكم يمكن تعجبكو
الفكره بتاعتي خاصه باللبس /بما انه عيد زواجك يبقي ليه متلبيس فستان رقيق جدا ويكونه لونه ابيض وتحطي طرحه علي شعرك وتكون برضه سيمبل وتبقي عروسه بس علي حاجه رقيقه جدا ومش بحبز انك تلبسي فستان زفافك لانك لازم تكوني متجدده وعشان تعرفي تتحركي كمان ومتكونيش ملخومه ولو مش حابه فكره الطره البسيطه دي ممكن تحطي ورده بيضا او ورد صغير لتسريحه شعرك هتديكي نفس المضمون
يارب الفكره تعجبكو ولو طلعتلي فكره جديده هقوله عليها ويارب يسعد الجميع

3

صورة توقيع howee om yaseen في منتديات فتكاتالغياب ماهو جفا والحضور ماهو وفا الاهم صدق القلوب حتي لو الشخص اختفيالله عليكي
4-5-2011 قديم 4/5/2011 12:26am
الصورة الرمزية um yassen
فتكات نشيطة
خريجة - مصرية
المواضيع: 16

رد: افكار لعيد الزواج - العضوة um yassen هي صاحبة المشاركة

انا عيد جوازي بكره ان شاء الله ومستعده جدا للافكار دي بس عندي مشكله جامده جدا ان عندي بيبي عمره 4شهور وده عيد جوازي الاول وطبعا مينفعش اوديه عند ماما لانه لسه بيرضع ومغلبني اعمل ايه هتجنن بجد ونفسي اليوم ده يبقي حلو لان من ايام الحمل وبعد الولادة والرومانسيه قلت بسبب عييط ابني المستمر اعمل ايه

0

رد