يارب لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك و عظيم سلطانك - اليوم 1-10-2014 والساعة الآن 02:12 م (جميع الأوقات بتوقيت جرينتش +2)

منتدى فتكات

لو بتدوري على صحبة و لمة و كلام من القلب و بسمة، و محتارة تروحي فين، هتلاقي فتكات موجودة فيها ايادى بالخير ممدودة: يلا تعالي مع احلى صحبة دنيا ودين!

رد   انشري في صفحتك على فيس بوك!   اضغطي هنا لاضافة الموضوع الى مفضلتك!

30-5-2011 قديم 30/5/2011 08:44am
الصورة الرمزية المحتااااااااره
فتكات متخفية لتسأل عن امر محرج
وسام الوفاء لمرور اكثر من خمس سنوات على عضويتها واستمرارها كعضوة نشيطةوسام ألكسا لاستخدامها شريط ادوات ألكسا أثناء وجودها بالمنتدى
--- - جنسية أخرى (الرجاء مراسلة مشرفة الموقع لاضافة جنسيتك هنا)
العضوة المحتااااااااره هي صاحبة الموضوع المحتااااااااره متواجدة حالياً
المواضيع: 118762
مودي: حزينة

اقنع خطيبي ازاى ان دة حرااااااااام و كمان نفسى اتووووب - العضوة المحتااااااااره هي صاحبة المشاركة

السلام عليكم و رحمة الله

انا عندى مشكلة بتؤرقنى بجد و نفسي اتخلص منها و اتوب بس مش عارفة

انا التمست فيكم الدعاء و المساعدة لناس كتير هنا و ما شاء الله كتير دعاؤكم بيستجاب و انا كمان والله بادعى لناس كتير هنا بظهر الغيب و بافرح اوى لما باحس انهم احسن

و جيت انهردة لعلي انال دعاء صادق يقوينى و يحميني و ييسرلى اموري و يهديني

انا مخطوبة من سنتين الا شهرين و خطيبي الحمد لله ذو خلق و دين و دة اللى خلانى اوافق عليه رغم انه لسة بيدرس وانا خلضت بس هو اكبر منى فى السن بسنتين و الفرق فى الدراسة دة موال طويل و باختصار شديد فيه انا دخلت الدراسة صغيرة فخلصت صغيرة و هو دخل كبير و كمان دخل هندسة سنتين بعدين حول حاسبات و معلومات فدة اللي سبب الفرق و كمان للاسف هو عاد اخر سنة لظروف خارجة عن ارادته و استحملته انا و اهلى لان كل ترتيبات زواجنا طبعا اتأجلت سنة

المشكلة بقى انه اعترفلى انه عنده مرض فى الغدة الدرقية و سببله مشاكل كتير و الدكاترة قالوله علاجه الزواج و طبعا هو غصب عنه اخر زواجه و لما سألته عن العلاقة بين المرض و الزواج ففهمنى و يا ريتنى ما سألت لانى كنت بريئة و مش عارفة اى حاجة فى موضوع الزواج دة غير الشكليات و بغبائي و فضولى سمعتله عشان افهم و هو فهمنى دينيا الاول و جابلى ايات و احاديث و تفسيرها و كدة و بعدين جابلي حاجات علمية من على النت اقرأها و بعدين بدأ يكلمنى هو فى الموضوع

وهنا بدأت المشكلة لانى كنت ابيض يا ورد و فى لحظة عرفت كل حاجة و للاسف هو صرحلى ان مرضه احيانا بيشد عليه بانه بيزود هرموناته فبيخليه ها------ المهم انا بهبلى سمعتله و سألنى فى حاجات كتير انا شخصيا مش كنت اعرفها فى جسمى و خلانى استكشفها معاه و ان كلامه فى المواضيع دي بيريحه شويه و انه مجرد كلام و انا بغبائي كنت باصدق و فعلا بحاول اريحه مادام كلام فعادى .... و للعلم كل دة كان فى التليفون بس لكن فى الحقيقة لما حاول يتجرأ و يمسك ايدى بس كان جزاؤه الخصام و التهزيئ و حاجات كتير كدة

المهم ان واحدة واحدة الموضوع اتطور و علمنى الع---- و بقي يقوللى كلام فى العلاقة بين المتجوزين و كدة وكأنه بيحصل حقيقي وانا للاسف كنت باتجاوب معاه و بعدين لما فكرت فى ربنا لقيت انه ازاى كدة عادى و استخرت ربنا فى اللى بيحصل كتير و كنت قبل ما اكلمه اصلى استخارة و بعدها الاقى الموضوع بيمشي عادى فبقول يبقى فعلا مش حرام زى ما هو بيقوللى لانى سألته فى حرمانية اننا نتكلم كدة قاللى لا عادى دة كلام في التليفون لكن عمره ما تطور بيننا

المهم انى بعد فترة اتضايقت لانى باستمتع جدا بالكلام دة و كمان بمارس ال---- بس دة مش بيمنعنى من صلاتى ولا من القران و كدة لانى باستحمى على طول

ماعلينا انى جيت بعد فترة عرفت الع--- دى حاجه حرام اصلا حتى لو مش بتلهى عن الصلاه و بررت لنفسي ساعات انها بتعصمنى من حاجة اكبر بس وقفت مرة وقفة مع نفسي و قررت امنع خطيبي من الكلام فى الموضوع دة تانى و قعد يقنع فيا انه مش حرام مادام مش بننفذ حاجة و ان كله كلام و فهمته ان مجرد اثارتى و اثارته ذنب بس مش اقتنع و خججه فعلا مقنعة فوصلت معاه انه حتى لو قاللي ايه باللذى مش هتجاوب معاه كأنه بيكلم حيطة عشان امنع عن نفسى الذنب لو فيه شبهه و هو وافق ليس اقتناعا و لكن لارضائي فقط و قاومت نفسى كتير و كثفت الدعاء جدا و فى الاول كنت باضعف كتير وواحدة واحدة بقيت اوقف نفسى بس ساعات مش كنت باقدر امسك نفسى و بعد ما نقفل ع طول باعمل ال00---

المهم احنا حددنا ميعاد الفرح اخيرا و كمان حجزنا القاعة بس لسة مش قلنا لحد عشان لو ربنا مش يسر الرزق لغاية قبل الفرح و الامور مش مشيت زى ما هى مترتبة و مش حصلت معجزة يسرت لباباه شوية فلوس يسندنا بيهم عشان الفرح يتم فلو اتأجل يبقى مش فيها احراج لحد

المشكلة بقى اني بقيت اصبر نفسى و اصبره بان فرحنا خلاص قرب و نحاول نرضى ربنا عشان يباركلنا بس هو اصلا اولا بيقوللى لسة 4 شهور على الفرح و يا عالم ايه اللى هيتم ثانيا انه مش غاصبنى على اي رد فعل و ان هو اللى متحمل اي ذنب لكلامه لانه مقتنع تماما ان مش فيه ذنب اصلا و مش اجبرنى اتكلم و انا فضلت جامدة قصاده على طول بس اخر حاجة جه امبارح قعد يترجانى اسيبله نفسى مرة واحدة بس فى الشهر اتجاوب معاه و ماطلت معاه كتير و انها هانت و بركة ربنا و محاولاتنا و قوة ايماننا و كل الكلام دة و فى الاخر غلبني لانى اولا مش عندى حجج ارد عليه بيها قوية زييه ثانيا لانى غصب عنى بنى ادمه و كدة

انا طاوعته امبارح و قلت كدة هرحم نفسى و هديها فرصة شهر افكر هعمل ايه و استعين بيكم تساعدونى

و فى نفس الوقت عايزة اعرفكم انى والله نفسي اتوب و ابعد عن الغلط سمعا او فعلا
وانا الحمد لله مش بافوت فرض ولا هو بس مش عارفة اسيطر علينا
و للاسف مش هينفع نكتب كتاب قبل الفرح لان والده مسافر و مش هييجي غير ع الفرخ و كمان عندى فى البيت رفض تام للكتابة قبل الفرح ولو حتى باسبوع و بالعافية اتفقوا على ميعاد الفرح بعد محايلات منى على مضض و للاسف لسة كذا شهر

انا فعلا مش عارفة اعمل ايه بس نفسي تساعدونى و تدعولى عشان انا بجد نفسى ربنا يرضى عنى و مش عارفة اعمل ايه

و الادهى انى عمرى ما قلت لخطيبي اكتر من كلمة بحبك ولا عمره مسك ايدى و قلنا كلام كدة واحنا سوا و كنت شايلة حبى كله للى يكون ادام اهلي و بعدين يبقى زوجي بس غصب عنى حبيته مع طول فترة الخطوبة و كمان حبه الشديد ليا و حنيته عليا بس نفسى الحب دة يكمل و خايفة من حاجات كتير اكترها ربنا بس مش عارفة اقربله اكتر ازاي وامنع نفسي اكتر ازاي و اقنع خطيبي الله يهديه دة كمان ازاي

انا اسفة انى طولت كدة بس جوايا كتييييييييير اوى دة جزء منه ماصدقت الاقى ناس صالحة تسمعنى و تساعدنى

اكيد فيه كتير هيزهقوا من طول الموضوع فارجوا اللي تقرأ الجملة دى حتى بس منه تدعيلى من قلبها مش لازم تكتبلى الدعوة بس ارجو انها تدعيلى ان ربنا يهدينى و يثبتنى و يغنينى بحلاله عن حرامه و يرزق والدى و والد خطيبيى و يتمم جوازي فى اقرب وقت علي خير و يحمينى من الشيطان

و اتمنى اللي تقدر تساعدني مش تبخل عليا بالنصيحة و ارجو محدش يجرحنى بكلمة مش كويسة و جزاكم الله خيرا
تقييم الموضوع

انشري في صفحتك على فيس بوك! انشري في تويتر!

عنوان الموضوع للنسخ

اقنع خطيبي ازاى ان دة حرااااااااام و كمان نفسى اتووووب

http://forums.fatakat.com/thread1606160
المحتااااااااره المحتااااااااره http://files.fatakat.com/customavatars/avatar62537_1.gif فتكات متخفية لتسأل عن امر محرج Fatakat عضوية مستعارة تستخدمها اي عضوة - اذا كان موضوعها محرجا

30-5-2011 قديم 30/5/2011 10:10am
الصورة الرمزية ♥ مــــصــــــــر ♥
مشتاقة للكعبة سابقاً
وسام الوفاء لمرور اكثر من خمس سنوات على عضويتها واستمرارها كعضوة نشيطةوسام الفائزة بالمركز الثالث بمسابقة افضل موضوع في قسم القرآن الكريموسام النشاط الاداري المتميزوسام الابتكار و الافكار الجديدة بمنتدي فتكاتوسام النشاط و التميز بمنتدي فتكاتوسام ألكسا لاستخدامها شريط ادوات ألكسا أثناء وجودها بالمنتدى
موظفة - مصرية
♥ مــــصــــــــر ♥ غير متواجدة حالياً
المواضيع: 316
مودي: مية مية

رد: اقنع خطيبي ازاى ان دة حرااااااااام و كمان نفسى اتووووب - العضوة ♥ مــــصــــــــر ♥ هي صاحبة المشاركة

بتستخيري قبل المعصية فلما بتتيسر تبقى مش حرام ؟
انتي مقتنعة ؟
يعني لو قررت اني اقتل حد ووانا رايحة اقتله لقيت سكينة ع الترابيزة ولقيت الحد ده نايم
يبقى ربنا يسر لي قتله ؟ يبقى مش حرام ؟

طيب بصي يا اختي ..

اولا : ايه دليل خطيبك انو مريض فعلا لي ميكونش لقى الموضوع ده مدخل للامور دي وسبب للقرف اللي علمهولك

عشان تقولي يا حرام ده غصب عنه

ثانيا : المتدين يا اختي الحبيبة ميعملش كده في بنات الناس يفهمهم الحاجات الخاصة دي بالاحاديث والايات
وهو عارف ان كلامه معاكي في الحاجات دي حرام ده اسمه استهبال والتفاف على احكام الشريعة قدامك عشان يفهمك انه متدين

ده غير ان المتدين مبيعلمش بنات الناس العا........ ويعرفهم حاجات خاصة مكنوش يعرفوها

ثالثا : خطيبك لم يكن امين وانتي كنتي سايبة نفسك خالص كأنه بيمشيكي بريموت كنترول (مش دي الخطوبة ولا ده التدين)

رابعا : فكري قبل ما تتممي الجوازة دي الرسول صلى الله عليه وسلم قال "اذا جاءكم من ترضون دينه وخلقه فزوجوه"

متزعليش مني انا عن نفسي لا ارضى لا دينه ولا خلقه لبنتي لانه يفعل الحرام ويقنع نفسه انه حلال وده شيء عظيم !!

اللي اعرفه ان المريض يتعالج مش يمرض بنات الناس معاه بمرض العا .........

اخشى اني كنت عصبية وانا برد عليكي بس لاني دمي فار وغلي وزعلت منك قوي

هحط لك الرابط في حملة التائبة عشان انا حاسة ان بامر الله انتي مش هتطاوعيه تاني لا بالسمع ولا الكلام ولا الفعل

واسأل الله العلي القدير ان ييسر لكي زوجا صالحا يعينك على طاعة الله

0

عنوان الموضوع للنسخ

وَقَالَ مُوسَىٰ رَبَّنَا إِنَّكَ آتَيْتَ فِرْعَوْنَ وَمَلَأَهُ زِينَةً وَأَمْوَالًا فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا رَبَّنَا لِيُضِلُّوا عَنْ سَبِيلِكَ ۖ رَبَّنَا اطْمِسْ عَلَىٰ أَمْوَالِهِمْ وَاشْدُدْ عَلَىٰ قُلُوبِهِمْ فَلَا يُؤْمِنُوا حَتَّىٰ يَرَوُا الْعَذَابَ الْأَلِيمَ
30-5-2011 قديم 30/5/2011 10:24am
وسام الوفاء لمرور اكثر من خمس سنوات على عضويتها واستمرارها كعضوة نشيطةوسام ألكسا لاستخدامها شريط ادوات ألكسا أثناء وجودها بالمنتدى
صاحبة الموضوع المحتااااااااره متواجدة حالياً

رد: اقنع خطيبي ازاى ان دة حرااااااااام و كمان نفسى اتووووب - العضوة المحتااااااااره هي صاحبة المشاركة

بصى انتى عندك حق بس انا مش ليا غير ربنا اسأله و عشان كدة صليت لانه كان بيقنعنى انه مش حرام الكلام

انتى شديدة عليا قوى فى كلامك
انا عارفة انى غلط و عشان كدة سألت و بحاول

المشكلة اني مش بشوف منه حاجة وحشة ابدا و حتى الصلوات بيصلى معظمها في الجامع ان مكانش كلها و عمره ما صاخب بنات و يوم ما حبنى اتقدملى طيب قصاد دة انا اعمل ايه

انا والله بحاول ارضى ربنا و بحاول اعجل بجوازنا تفاديا للشيطان بس مش عارفة

0

عنوان الموضوع للنسخ

المحتااااااااره المحتااااااااره http://files.fatakat.com/customavatars/avatar62537_1.gif فتكات متخفية لتسأل عن امر محرج Fatakat عضوية مستعارة تستخدمها اي عضوة - اذا كان موضوعها محرجا

30-5-2011 قديم 30/5/2011 10:32am
الصورة الرمزية ♥ مــــصــــــــر ♥
مشتاقة للكعبة سابقاً
وسام الوفاء لمرور اكثر من خمس سنوات على عضويتها واستمرارها كعضوة نشيطةوسام الفائزة بالمركز الثالث بمسابقة افضل موضوع في قسم القرآن الكريموسام النشاط الاداري المتميزوسام الابتكار و الافكار الجديدة بمنتدي فتكاتوسام النشاط و التميز بمنتدي فتكاتوسام ألكسا لاستخدامها شريط ادوات ألكسا أثناء وجودها بالمنتدى
موظفة - مصرية
♥ مــــصــــــــر ♥ غير متواجدة حالياً
المواضيع: 316
مودي: مية مية

رد: اقنع خطيبي ازاى ان دة حرااااااااام و كمان نفسى اتووووب - العضوة ♥ مــــصــــــــر ♥ هي صاحبة المشاركة

انا شديدة في كلامي لاني بصراحة زعلانة منك وعليكي
يا اختي الصلاة في المسجد وعدم مصاحبة البنات شيء طيب
لكنها ليست دليل على الصلاح والتدين
تعرفي فلان اه عاشرتيه ؟ لا يبقى متعرفهوش

وانتي من العشرة لقيتيه بيحلل لك الحرام ويوقعك فيه ... انا مش بقوللك سيبيه لكن بقوللك

خسارة انتي كويسة وبريئة ليه تخلي حد تاني يتحكم في تصرفاتك ويجرك لشيء لا يرضى عنه الله

اتحكمي انتي في حياتك وحتى لو فاضل على جوازك مليون سنة متوافقيش ع المكالمات دي

منين بيصلي في الجامع ومنين مش عارف انك لا تحلي له ولا يحل له يقول لك الكلام ده

ربنا يهديه ويهديكي ويهدينا جميعا بس استحلفك بالله اقطعي المكالمات دي فورا واستغفري كثير

عاجبه يكمل الخطوبة بشرع ربنا (الكلام للضرورة ) اهلا وسهلا

هيكملها زي ما هو كده يبقى لا انصحك بالجوازة دي بصراحة

ومتزعليش مني لو كنت شديدة انتي زي اختي الصغيرة ياترى لو اختك الكبيرة عرفت واللا والدتك

هيتكلمو معاكي ازاي

ارجوكي ارجوكي اتواصلي مع بنات الحملة انا بعتلهم الرابط ولما يدخلو هيكلموكي

واتمنى ان حياتك تتغير للافضل وبأسرع وقت وانا حاسة ان ربنا هيكرمك بجد

متزعليش مني انا لو شفتك قدامي وانا بفتح موضوعك كنت هتخانق معاكي وبعدين اخدك في حضني واصالحك

0

عنوان الموضوع للنسخ

وَقَالَ مُوسَىٰ رَبَّنَا إِنَّكَ آتَيْتَ فِرْعَوْنَ وَمَلَأَهُ زِينَةً وَأَمْوَالًا فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا رَبَّنَا لِيُضِلُّوا عَنْ سَبِيلِكَ ۖ رَبَّنَا اطْمِسْ عَلَىٰ أَمْوَالِهِمْ وَاشْدُدْ عَلَىٰ قُلُوبِهِمْ فَلَا يُؤْمِنُوا حَتَّىٰ يَرَوُا الْعَذَابَ الْأَلِيمَ
30-5-2011 قديم 30/5/2011 10:36am
الصورة الرمزية mimo1626
فتكات ست الكل
وسام ألكسا لاستخدامها شريط ادوات ألكسا أثناء وجودها بالمنتدى
موظفة - مصرية
mimo1626 غير متواجدة حالياً
المواضيع: 42
مودي: متفائلة

رد: اقنع خطيبي ازاى ان دة حرااااااااام و كمان نفسى اتووووب - العضوة mimo1626 هي صاحبة المشاركة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مشتاقة للكعبة مشاهدة المشاركة
انتي مقتنعة ؟
يعني لو قررت اني اقتل حد ووانا رايحة اقتله لقيت سكينة ع الترابيزة ولقيت الحد ده نايم

طيب بصي يا اختي ..

اولا : ايه دليل خطيبك انو مريض فعلا لي ميكونش لقى الموضوع ده مدخل للامور دي وسبب للقرف اللي علمهولك

ثانيا : المتدين يا اختي الحبيبة ميعملش كده في بنات الناس يفهمهم الحاجات الخاصة دي بالاحاديث والايات
وهو عارف ان كلامه معاكي في الحاجات دي حرام ده اسمه استهبال والتفاف على احكام الشريعة قدامك عشان يفهمك انه متدين

ده غير ان المتدين مبيعلمش بنات الناس العا........ ويعرفهم حاجات خاصة مكنوش يعرفوها

ثالثا : خطيبك لم يكن امين وانتي كنتي سايبة نفسك خالص كأنه بيمشيكي بريموت كنترول (مش دي الخطوبة ولا ده التدين)

رابعا : فكري قبل ما تتممي الجوازة دي الرسول صلى الله عليه وسلم قال "اذا جاءكم من ترضون دينه وخلقه فزوجوه"

متزعليش مني انا عن نفسي لا ارضى لا دينه ولا خلقه لبنتي لانه يفعل الحرام ويقنع نفسه انه حلال وده شيء عظيم !!

هحط لك الرابط في حملة التائبة عشان انا حاسة ان بامر الله انتي مش هتطاوعيه تاني لا بالسمع ولا الكلام ولا الفعل

كفيتي ووفيتي

ربنا يهديكي يارب يا محتاره و يكتبلك الخير و يبعد عنك الشيطان يارب

0

عنوان الموضوع للنسخ

اللي تشوف توقيعي تدعيلي ربنا يحفظلي اهلي كلهم و يسعدهم و يجمعني بيهم تاني علي خير و ربنا يسعدني مع جوزي و يهون علينا غربتنا و يوسع رزقنا و يعوضنا عن عيالنا التلاتة باطفال سليمة معافاة و يحفظ مصر بعينه التي لا تنام

ممكن مش اقدر ادخل علي فتكات كتير الفترة الجاية لحد ما نوصل لنت في غربتنا لو حد شاف اسمي يدعيلي

بحبكم في الله ربنا يرزقكم جميعاً الجنة ياربيارب

30-5-2011 قديم 30/5/2011 10:36am
الصورة الرمزية تسنيم قلبي
فتكات رائعة
موظفة - مصرية
تسنيم قلبي غير متواجدة حالياً
المواضيع: 47
مودي: متفائلة

رد: اقنع خطيبي ازاى ان دة حرااااااااام و كمان نفسى اتووووب - العضوة تسنيم قلبي هي صاحبة المشاركة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مشتاقة للكعبة مشاهدة المشاركة

انتي مقتنعة ؟

طيب بصي يا اختي ..

جزاكي الله خيراً يا أختى

0

عنوان الموضوع للنسخ

سأُلت يوماً : ما هي اكبر دولة فالعالم أجبت : مصر
فرد على :ألا تعرف الجغرافيا ،فأجبته بل انت الذي لا تعرف التاريخ[/color]
30-5-2011 قديم 30/5/2011 10:37am
الصورة الرمزية يارب ارزقني بالولد الصالح
ممنوعة من المشاركة
طالبة جامعية - مصرية
يارب ارزقني بالولد الصالح غير متواجدة حالياً
المواضيع: 34
مودي: ----

رد: اقنع خطيبي ازاى ان دة حرااااااااام و كمان نفسى اتووووب - العضوة يارب ارزقني بالولد الصالح هي صاحبة المشاركة

ربنا يهديكي ياقمر انتي وخطبيك بس عايزه اقولك حاجه الي بتعمليه ده ميرضيش ربنا تذكري ملك المووووووووووووت لوجالك وانتي بتمارسي العاده هتقولي لربنا ايه معلشي متزعلشي مني خطيبك مش ملتزم ذي مابتقولي اصلا ايام الخطوبه ليها حدود في شرع ربنا حتي الكلام يكون مع وجود المحرم وياعمري لايجوز الاستخاااااااااااااااااااااااااااااااااره في معصيه

0

عنوان الموضوع للنسخ

30-5-2011 قديم 30/5/2011 10:37am
الصورة الرمزية أميره بأخلاقى
فتكات هايلة
وسام ألكسا لاستخدامها شريط ادوات ألكسا أثناء وجودها بالمنتدى
خريجة - مصرية
لو تعرفي العضوة دي شخصيا ياريت تطمنينا عليها
المواضيع: 16

رد: اقنع خطيبي ازاى ان دة حرااااااااام و كمان نفسى اتووووب - العضوة أميره بأخلاقى هي صاحبة المشاركة

حاولى تقللى الكلام فى التليفون

وبلاش الكلام فى وقت متأخر قوليله أنه كده مش بيخاف عليكى

أنه لو بيحبك بجد يحافظ عليكى وميكلمكيش فى حاجات غلط

ممكن الكلام يجرك للفعل من باب الفضول

لو هو مش خايف عليكى خافى انتى على نفسك علشان ممكن ربنا مايباركش

فى الموضوع وساعتها هو مش خسران بالعكس انتى اللى هتستحقرى نفسك

ربنا ينور بصيرتك

0

عنوان الموضوع للنسخ

30-5-2011 قديم 30/5/2011 10:50am
فتكات هايلة
--- - مصرية
sobysoo غير متواجدة حالياً
المواضيع: 59

رد: اقنع خطيبي ازاى ان دة حرااااااااام و كمان نفسى اتووووب - العضوة sobysoo هي صاحبة المشاركة

البنات فعلا محدش يزيد علي كلامهم
واحب اقولك ان اللي بيحصل ده مش حل لمرضه ولا شفاء,بالعكس ده داء لكما

0

عنوان الموضوع للنسخ

30-5-2011 قديم 30/5/2011 10:51am
صاحبة الموضوع المحتااااااااره متواجدة حالياً

رد: اقنع خطيبي ازاى ان دة حرااااااااام و كمان نفسى اتووووب - العضوة المحتااااااااره هي صاحبة المشاركة

شكرا يا مشتاقة للكعبة على ردك و على ردود الناس الباقية جزاكم الله خيرا

عارفة...انا مش اتأثرت ولا بكيت غير لاخر جملة قلتيها

والله انا محتاجة حضن يحتوينى مش اكتر
و محتاجة حد ياخد بايدى

والله انا بحارب مع نفسي من زمان ووصلت للي قرأتيه فى الاخر بعد مدة كبيرة بس اظن دة انجاز
انا بس مش عارفة اقنعه و مش عارفة اعمل ايه وللاسف انا مش عارفة هو ازاي مقتنع انه عادى
المشكلة انى بيغلبنى في الكلام وانا مش باعرف ارد

انا وصلته لانى خلاص مش بجاوبه و دلوقتى بقيت يا اما انام طول ما هو صاحي يا بعمل نفسي مشغولة بس غصب عنى ساعات باضعف

ارجو ان مشاركاتى تتضاف للموضوع
وانا في انتظار مساعدة حملة المحتارة التائبة
والله انا جوايا كويس و عارفة ان هو كمان كدة بس نفسى اقوى نفسي و اقويه و اثبت
ادعولى الله يكرمكم

0

عنوان الموضوع للنسخ

رد