يارب لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك و عظيم سلطانك - اليوم 16-9-2014 والساعة الآن 09:29 م (جميع الأوقات بتوقيت جرينتش +2)

منتدى فتكات

 
 
لو بتدوري على صحبة و لمة و كلام من القلب و بسمة، و محتارة تروحي فين، هتلاقي فتكات موجودة فيها ايادى بالخير ممدودة: يلا تعالي مع احلى صحبة دنيا ودين!





مشاهدة نتائج الاستفتاء: ايه رايكم فى القصه واسلوبها؟؟
وحش 0% 0
كويس 80.36% 45
ممكن يتقرا واكملوا 17.86% 10
اروح اتعلملى طبخين علشان اما اجوز 1.79% 1
المصوتون: 56. لا يمكنك التصويت على هذا الاستفتاء.

موضوع مغلق   انشري في صفحتك على فيس بوك!   اضغطي هنا لاضافة الموضوع الى مفضلتك!
 
أدوات الموضوع التقييم: تقييم الموضوع: 30 تصويتات، المعدل 4.73.
مأستها ........حياتها ( قصه حقيقيه ) اغلقت لعدم صلاحيتها للعرض -الاداره الادبيه 5 4.73 30
  #661  
26-7-2012 قديم 26/7/2012 04:53am
ممنوعة من المشاركة
طالبة جامعية - مصرية
صاحبة الموضوع I am What am I غير متواجدة حالياً
تاريخ التسجيل: 3/2012
المشاركات: 582
المواضيع: 7
مودي: ----

رد: مأستها ........حياتها ( قصه حقيقيه ) - العضوة I am What am I هي صاحبة المشاركة

بارت 60

ملك محمد قلب سلوان و سلوان اصبحت لعبته فهو المتحكم فى كل شئ خروج دخول لبس اصحاب اتحكم فى اقل حاجه شبه اللى قيد حريتها تحت اسم بحبك و بخاف عليكى يا حبيبتى انتى زى الكرستاله خايف عليكى احسن حد يخدشك

اصبحت سلوان لا تتحرك خطوه دون اذن منه او علم بما تفعله حتى الحمام كانت تاخذ الاذن كى لا يتصل وهى لم ترد عليه

انقضت فتره بليس قصيره انتهت الاجازه للعام الدراسى الاول و بدئت الدراسه حان وصول خضر الى المنزل و استكمال اخر ترم له

كان خضر ابدا و دائما يحاول ان يتكبم مع سلوان فى اشياء خارجه و هو بدافع انه سيعلمها ما هو الخطأ من الصح وان اهلها لم يكنوا منتبهين

خضر: بوصى يا سلوان انا عايز افهم

سلوان: ايه

خضر: اصل البنات انواع منهم بنات بارديين و بنات سخنيين

سلوان : هههههههههههههههه ده على اساس ايه درجه حرارتهم مرتفعه ولا ايه

خضر احب ان لا يضيع هذه الفرصه فاننها فتاه متكامله وهو لاحظ التغير الطارئ عليها و اعجب به جدا لكنه غير مصرح باى شئ

احب ان يذوق ما هو طعن سلوان بعد ان اخدهم الحديث هو لم يكن معاها فالحوار كان عن المرأه و طبيعتها الفطريه فى الجنس و الجماع و هى كانت مصغيه له جدااا لان هذا الكلام جديد عليها ولا احد افهمها اى شئ عن هذا الكلام

لكن هو فهم استمعاها له بانها حابه ان تجرب تجربه معه

فقام من مجلسه و جلس بجانبها على السرير و اخد يقترب و هى تبتعد الى ان هجم عليها مره وحده وادخل يده من تحت ملابسها الداخليه و اخد يفرك جسدها كله بيده و هى لا تستطيع ان تنطق بحرف واحد لانه كان طابق على نفاسها بيده الاخرى لكن سرعان ما ترك لفهمها العنان حتى بصقت فى وجهه اخذ يقبل فيها بشراهه و هى تحاول التملص من تحت جسده النائم فوقها و قبضته التى محكمه على ايدها فاصبحت الى ان نزلت الدموع من عينها مما يفعله هو ولكنه سرعان ما رجع لواقعه و ادرك مدى خطاءه و تركها و قام من مجلسه

خضر: سلوان : انا اسف بجد بجد صدقينى ما قدرتش امسك نفسى اصلك حلوه اوى

سلوان بصوت عالى هستيرى : اخرس يا حيوان و ما اسمعلكش صوت

خضر: انا اسف بجد بس بليز بلاش فضايح انتى عارفه الشيطان شاطر

سلوان: رمقته بنظره استحقاريه وترك الحجره و خرجت لتشرب ماء

وعند دخولها مره اخرى و جدت انه مازال على نفس جلسته يتأسف لها بشده لم تنظر له ولا ترد عليه و قررت ان لا تكلمه لانه انسان سافل و حقير ولا يستحق الاخوه التى تعامله بيها

بالنسبه لسلوان بدئت علاقتها تنقطعت بصديقاتها شئ فشئ لان محمد منعها من الخروج باتاتا بعد ما كان يريد التقليل رفض المبدا و للعلم سلوان لم تأبى او ترفض فهى فرحه بكل هذا على الرغم من كبته لحريتها الشخصيه

استيقظ تانى يوم سلوان ذهبت الى مدرستها و بعد ذلك استلقت سياره اجره و ذهبت الى منزل محمد كما كانوا متواعدان

محمد وهو يفتح باب الشقه : حبيبتى وطبع قبله على شفتها بعد ان اغلقه و جعلها تستند على الباب و انعال فى التقبيل بها و هى الاخرى منسجمه جدا معه و تبادله بكل الحب و الحنان و الرقه و احتضنته و هو يقبلها و وضعت اناملها بين خصلات شعره الناعمه و اصبحت تلعب بداخل شعراته اهتاج من هذا التصرف لم يدرى بنفسه الا وهو حاملها بين يديه و يدخل بها على غرفه نومه و اغلق الباب خلفه و جردها من اليونيفورم التابع للمدرسه وهو مكون من جيب ماكسى ذات الفتحه الى اعلى الركبه و شيميز مجسم و عليه سوى تيشرت و اصبح يستمتع بهذا الجسم العارى امامه مارس كافيه اشياء لكنه لم يستطيع ان يضحى بها فهو يعلم انها فتاه عذراء فهكذا كانت متعت محمد وسلوان يستمتعان بجسد بعضهن على هذا المنوال قضوا عده اشهر الى ان جاء يوم وهو يوم لم احد يتوقع ماذا سيحدث فيه

سلوان: بابا بقولك بقا انا عايوه اروح المعموره مع اصحابى فى شم النسيم

سليم: مين دول اصحابك ان شاء الله

سلوان: هروح مه ندى الشاليه بتاع جارتها ومعايا مامتها كمان

سليم: و هترجعى على امتى

سلوان: ما تقلقش احنا فى المعموره و معانا العربيه بتاعه مامه ندى يعنى مافيش مشاكل

سليم: اوك

اخدت من والدها الموافقه و اتصلت بندى كى تخبرها ان تقول انها كانت امام اى فرد يسال عنها يوم شم النسيم

ندى: وانتى رايحه فين

سلوان: انا هخرج مع محمد

ندى:طيب ومش قايله لاهلك ليه

سلوان: هينفخونى و يفضلوا يقولولى تعالى بدرى وانا عايزه اقضى اليوم من اوله لاخره

ندى: ماشى يا سلوان انا هوافقك بالرغم ان انا مش مرتاحه لتصرفاتك اللى بقت طايشه دى

و ممكن اعرف حضرتك ما تجتيش الدرس ليه امبارح و اتصلت بيكى لقيتك مش فى البيت قالولى عندك درس

سلوان: اه اصلى كنت مع مودى خلاص بقا يا ندى هو محضر ولا كان محضر

ندى: انا بس خايفه عليكى يا صاحبتى

و هنا ااغلقوا الخط و هاتفت سلوان محمد

محمد: ها يا حبيبتى اونكل وافق

سلوان: تن تن تن ايون وافق

تهلل محمد من فرحته ان سلوان ستقضى معه اليوم كله

جهزت سلوان نفسها و سويت و لوازم العنايه بالبشره كى تكون جميله فى عينه و استيقظ تانى يوم و هو اليوم المنشود و ارتدت بنطلون جينز كحلى و عليه شيميز بترولى كوتشى و شنطه جينز و لفت طرحتها وخرجت من منزلها فى تمام العاشره صباحا

استلقت سياره اجره ووصلت امام منزل محمد ترجلت من التاكسى وخبطت على باب الشقه بس تشديد من محمد ان تسرع وهى على السلم لان العماره تكون بها العائله و كل عائلته تعلم ان اهله ليسوا موجودين بالمنزل وهم بالفيلا منذ يومان

وصلت سلوان بامان دون ان احد يراها كان فاتح الباب و منظرها

دخلت اغلق الباب ادخلها الى غرفته جردها من جميع ملابسها انهال على كل جزء فى جسدها بالتقبيل الى ان احس ان هذه السلوان ذااااابت من حراره شفتيه على كامل جسدها ثم بعد ذلك قال لها

محمد: سلوان

سلوان بصوت هائم اشبه المتخدر من اثر قبلاته: نعم

محمد: انتى مش بت

سلوان: لم تهتم بكلماته و ظنته يضحك معاها و ابتسمت بهدوء

و قالت بيبى كمل اللى انت بتعمله بليز ما تفصلنيش من الاحساس اللى كنت عايشه فى

محمد: سلوان انا بتكلم بجد انتى مش بنت

سلوان: ايه اللى انت بتقوله ده بقا بطل هزار

محمد: انا مش بهظر ولو مش مصدقه

و قام من على سريره بسرعه اتى بهاتفه النقال و التقطت صوره و افرجها لسلوان

محمد: اتفضلى بصى انتى بنفسك

هنا نزل على سلواااااااان هستيريا من الضحك وهى غير مصدقه حتى الان

 

يا ترى من الذى فقدها عذريتها هنشوف و هنعرف كل المستخبى فى اللى جاى ان شاء الله

و شكرا لكل الناس و على ردودكم و متابعتكم و بكرر لو الاسلوب فى اى خروج بلييييز عرفونى

noji


0


انشري في صفحتك على فيس بوك! انشري في تويتر!

I am What am I I am What am I http://files.fatakat.com/customavatars/avatar647543_1.gif ممنوعة من المشاركة Fatakat alex - egypt

  #662  
26-7-2012 قديم 26/7/2012 04:54am
ممنوعة من المشاركة
طالبة جامعية - مصرية
صاحبة الموضوع I am What am I غير متواجدة حالياً
تاريخ التسجيل: 3/2012
المشاركات: 582
المواضيع: 7
مودي: ----

رد: مأستها ........حياتها ( قصه حقيقيه ) - العضوة I am What am I هي صاحبة المشاركة

هو البارت مش كبير بس فى معلومات كتير

0

انشري في صفحتك على فيس بوك! انشري في تويتر!

I am What am I I am What am I http://files.fatakat.com/customavatars/avatar647543_1.gif ممنوعة من المشاركة Fatakat alex - egypt

  #663  
26-7-2012 قديم 26/7/2012 04:55am
ممنوعة من المشاركة
طالبة جامعية - مصرية
صاحبة الموضوع I am What am I غير متواجدة حالياً
تاريخ التسجيل: 3/2012
المشاركات: 582
المواضيع: 7
مودي: ----

رد: مأستها ........حياتها ( قصه حقيقيه ) - العضوة I am What am I هي صاحبة المشاركة

الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 7 ( العضوات 5 والزائرات 2)‏I am What am I, ‏جنه سعد, ‏the cool girl, ‏BARBIE <3 <3, ‏دودوالمصرية

0

انشري في صفحتك على فيس بوك! انشري في تويتر!

I am What am I I am What am I http://files.fatakat.com/customavatars/avatar647543_1.gif ممنوعة من المشاركة Fatakat alex - egypt

  #664  
26-7-2012 قديم 26/7/2012 05:04am
ممنوعة من المشاركة
طالبة جامعية - مصرية
صاحبة الموضوع I am What am I غير متواجدة حالياً
تاريخ التسجيل: 3/2012
المشاركات: 582
المواضيع: 7
مودي: ----

رد: مأستها ........حياتها ( قصه حقيقيه ) - العضوة I am What am I هي صاحبة المشاركة

الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 11 ( العضوات 7 والزائرات 4)I am What am I, ‏جنه سعد, ‏the cool girl, ‏I am Princess, ‏نودى الكبيرة, ‏همس ااالبنفسج, ‏BARBIE <3 <3

0

انشري في صفحتك على فيس بوك! انشري في تويتر!

I am What am I I am What am I http://files.fatakat.com/customavatars/avatar647543_1.gif ممنوعة من المشاركة Fatakat alex - egypt

  #665  
26-7-2012 قديم 26/7/2012 05:05am
الصورة الرمزية همس ااالبنفسج
سوبر فتكات
طالبة - مصرية
همس ااالبنفسج متواجدة حالياً
تاريخ التسجيل: 2/2012
المشاركات: 4,112
المواضيع: 161
مودي: مية مية

رد: مأستها ........حياتها ( قصه حقيقيه ) - العضوة همس ااالبنفسج هي صاحبة المشاركة

اووووووووووه

حلو اوى كملى

0

انشري في صفحتك على فيس بوك! انشري في تويتر!


صورة توقيع همس ااالبنفسج في منتديات فتكات
روايتــــي الخــــامســـة:"همســـــ♥ــــات الحـب الضائــعـــة بقلمــــي مـريــمـ سامـــي"
  #666  
26-7-2012 قديم 26/7/2012 05:16am
الصورة الرمزية sad sara
سوبر فتكات
وسام ألكسا لاستخدامها شريط ادوات ألكسا أثناء وجودها بالمنتدى
خريجة - مصرية
sad sara غير متواجدة حالياً
تاريخ التسجيل: 6/2012
المشاركات: 3,643
المواضيع: 144
مودي: متفائلة

رد: مأستها ........حياتها ( قصه حقيقيه ) - العضوة sad sara هي صاحبة المشاركة

هههههههههههههههههههههههه هنهزر بقى

يا نهار كوكتيل مش بنت ازااااااااااااى

لالالالالالالالالالالا متفقناش على كده انتى واقفه فى حته خطيررررررررره


0

انشري في صفحتك على فيس بوك! انشري في تويتر!


صورة توقيع sad sara في منتديات فتكات

ربى لا تذرنى فردا وانت خير الوارثين
  #667  
26-7-2012 قديم 26/7/2012 05:17am
الصورة الرمزية sad sara
سوبر فتكات
وسام ألكسا لاستخدامها شريط ادوات ألكسا أثناء وجودها بالمنتدى
خريجة - مصرية
sad sara غير متواجدة حالياً
تاريخ التسجيل: 6/2012
المشاركات: 3,643
المواضيع: 144
مودي: متفائلة

رد: مأستها ........حياتها ( قصه حقيقيه ) - العضوة sad sara هي صاحبة المشاركة


0

انشري في صفحتك على فيس بوك! انشري في تويتر!


صورة توقيع sad sara في منتديات فتكات

ربى لا تذرنى فردا وانت خير الوارثين
  #668  
26-7-2012 قديم 26/7/2012 05:25am
ممنوعة من المشاركة
طالبة جامعية - مصرية
صاحبة الموضوع I am What am I غير متواجدة حالياً
تاريخ التسجيل: 3/2012
المشاركات: 582
المواضيع: 7
مودي: ----

رد: مأستها ........حياتها ( قصه حقيقيه ) - العضوة I am What am I هي صاحبة المشاركة

ايه انا حاسه ان فى صدمه نزلت عليكوا كلكوا اهدوا بس شويه و كل مسيره ينكشف ويبان بس بليز اللى يدخل يدينى كومنت على البارت ده

0

انشري في صفحتك على فيس بوك! انشري في تويتر!

I am What am I I am What am I http://files.fatakat.com/customavatars/avatar647543_1.gif ممنوعة من المشاركة Fatakat alex - egypt

  #669  
26-7-2012 قديم 26/7/2012 05:25am
ممنوعة من المشاركة
طالبة جامعية - مصرية
صاحبة الموضوع I am What am I غير متواجدة حالياً
تاريخ التسجيل: 3/2012
المشاركات: 582
المواضيع: 7
مودي: ----

رد: مأستها ........حياتها ( قصه حقيقيه ) - العضوة I am What am I هي صاحبة المشاركة

الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 11 ( العضوات 6 والزائرات 5)‏I am What am I, ‏toma reda, ‏sad sara, ‏BARBIE <3 <3, ‏loma mohamed, ‏جنه سعد

0

انشري في صفحتك على فيس بوك! انشري في تويتر!

I am What am I I am What am I http://files.fatakat.com/customavatars/avatar647543_1.gif ممنوعة من المشاركة Fatakat alex - egypt

  #670  
26-7-2012 قديم 26/7/2012 05:36am
الصورة الرمزية جنه سعد
فتكات هايلة
طالبة جامعية - مصرية
جنه سعد غير متواجدة حالياً
تاريخ التسجيل: 8/2011
المشاركات: 1,047
المواضيع: 12
مودي: متفائلة

رد: مأستها ........حياتها ( قصه حقيقيه ) - العضوة جنه سعد هي صاحبة المشاركة

يالهوى تصدقى زعلت ... رغم انى كنت متغاظه منها عشان سايبه نفسها ليه كده...
بس مين عمل كده ممكن تكون وهى صغيره حد عمل كده........ امممممممممممم مش عارفه كملى كملى انهارده

0

انشري في صفحتك على فيس بوك! انشري في تويتر!


"أم سمية"
لمحبات قسم القصص والروايات اتفضلو هنا :
اقتراح: انشاء قسم خاص للروايات المنتهيه فقط

صورة توقيع جنه سعد في منتديات فتكات
موضوع مغلق



تعليمات المشاركة
لا تستطيعين كتابة مواضيع
لا تستطيعين كتابة ردود
لا تستطيعين إرفاق ملفات
لا تستطيعين تعديل مشاركاتك

كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

أقسام فتكات


اي مشاركة في الموقع و المنتدى تعبر عن رأي كاتبتها دون ادنى مسئولية على ادارة الموقع
جميع الحقوق محفوظة لمنتدى فتكات، يحظر نقل او نسخ اي اجزاء من الموقع الا بإذن الكتروني من ادارة الموقع
vBulletin، Copyright ©2000 - 2014، Jelsoft Enterprises Ltd.
تصميم المواقع وبرمجة المواقع انترنت بلس - استضافة المستضيفون العرب
مواضيع مميزة
مواضيع جديدة
استعلامات




ايوه هي دي فتكات اللي بيقولوا عليها :) انتي مش مشتركة ليه؟! بصي الفتوكات بيقولوا ايه: فرحانة سعيدة مبسوطة متأثرة محتارة مصرية فخورة مربية شابة هاه؟ ح تنورينا؟ اشتركي الآن!