يارب لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك و عظيم سلطانك - اليوم 17-9-2014 والساعة الآن 11:37 م (جميع الأوقات بتوقيت جرينتش +2)

منتدى فتكات

لو بتدوري على صحبة و لمة و كلام من القلب و بسمة، و محتارة تروحي فين، هتلاقي فتكات موجودة فيها ايادى بالخير ممدودة: يلا تعالي مع احلى صحبة دنيا ودين!

موضوع مغلق   انشري في صفحتك على فيس بوك!   اضغطي هنا لاضافة الموضوع الى مفضلتك!

أدوات الموضوع التقييم: تقييم الموضوع: 1 تصويتات، المعدل 5.00.
نتيجة التحويل لتقليل الاغتراب امتى ؟؟ وانا في اداب وبفكر في قسم علم اجتماع رايكم ايه 5 5.00 1
17-8-2012 قديم 17/8/2012 02:08am
الصورة الرمزية somalostlove
فتكات نشيطة
طالبة جامعية - مصرية
العضوة somalostlove هي صاحبة الموضوع somalostlove غير متواجدة حالياً
المواضيع: 8
مودي: متفائلة

نتيجة التحويل لتقليل الاغتراب امتى ؟؟ وانا في اداب وبفكر في قسم علم اجتماع رايكم ايه - العضوة somalostlove هي صاحبة المشاركة

بسم الله الرحمن الرحيم

يا جماعة انا زهقت من الانتظار عايزة اعرف نتيجة التحويل هتظهر امتى؟؟؟؟؟؟ لو حد عنده اي معلومة بخصوص الموضوع ده يقولي عشان انا عايزة يرتاح بالي من الموضوع ده , وطلب تاني انا كلية اداب انتساب كنت عايزة اعرف التنسيق الداخلي امتى؟؟؟؟ وانا عن نفسي بفكر في قسم علم اجتماع هو انسب قسم لمجموعي وميولي وكنت عايزة اعرف هل له شروط ؟؟؟؟ ولو حد يعرف اي حاجة عن القسم ده يقولي وياريت اللي بيدرس في القسم ده يقولي رايه والمواد اللي بتدرسوها وبعد اما اخلص ايه الشغل المتاح لي غير اخصائية اجتماعية ؟؟؟ واسفة اذا كنت طولت عليكم .

انشري في صفحتك على فيس بوك! انشري في تويتر!

somalostlove somalostlove http://files.fatakat.com/customavatars/avatar285068_7.gif فتكات نشيطة Fatakat ................................................................... - القاهرة

التعديل الأخير تم بواسطة : somalostlove بتاريخ 17-8-2012 الساعة 03:24 ص.
17-8-2012 قديم 17/8/2012 02:13am
فتكات هايلة
طالبة - مصرية
لو تعرفي العضوة دي شخصيا ياريت تطمنينا عليها
المواضيع: 16
مودي: ----

رد: نتيجة التحويل لتقليل الاغتراب امتى ؟؟ وانا في اداب وبفكر في قسم علم اجتماع رايكم - العضوة lala.4.eslam هي صاحبة المشاركة

مش عارف والله انا مستنية زيك كده تمام ربنا ييسرلك امرك يارب

0

رَبَّنَا لاَ تُؤَاخِذْنَا إِن نَّسِينَا أَوْ أَخْطَأْنَا رَبَّنَا وَلاَ تَحْمِلْ عَلَيْنَا إِصْرًا كَمَا حَمَلْتَهُ عَلَى الَّذِينَ مِن قَبْلِنَا رَبَّنَا وَلاَ تُحَمِّلْنَا مَا لاَ طَاقَةَ لَنَا بِهِ وَاعْفُ عَنَّا وَاغْفِرْ لَنَا وَارْحَمْنَا أَنتَ مَوْلاَنَا فَانصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِينَ

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اللهم اغفر لى ولوالدى والمؤمنين والمؤمنات الاحياء منهم والاموات
17-8-2012 قديم 17/8/2012 02:16am
الصورة الرمزية rody 4 design
فتكات غالية قوي
وسام الفائزة بمسابقة عرايس فتكات من كل المحافظات و مجلة المكياج_أخطاء و مضار اثناء العنايه ببشرتنا_افضل موضوع لعام 2011وسام النشاط و التميز في قسم الميك اب والتسريحاتوسام الفائزة بالمركز الثالث بمسابقة هتشيك و ابقى موزه_احلى تصميم لاغاثة اخوتنا في الصومال_يا صحابي و صحباتي بصوا و شوفوا حاجاتيوسام الفائزة بالمركز الثاني بمسابقة My Beauty Center in Fatakatوسام ألكسا لاستخدامها شريط ادوات ألكسا أثناء وجودها بالمنتدى
خريجة - مصرية
المواضيع: 382

رد: نتيجة التحويل لتقليل الاغتراب امتى ؟؟ وانا في اداب وبفكر في قسم علم اجتماع رايكم - العضوة rody 4 design هي صاحبة المشاركة

انا كمان مستنية لاختى ربنا يستر
بصى لو عايزة حاجة كويسة للشغل خشى جغرافيا بيطلعوا منها محاسين وليهم مستقبل حلو او انجلش لو مجموعك كويس او لغات شرقية

0

فستان سواريه تحفة للاسكندرانية استعمال مرة واحدة ان شاء الله يعجبكم

صورة توقيع rody 4 design في منتديات فتكات

لو عايزة تعملى تصميم كارتون لاى مناسبة عندك وتطبعيه على اى حاجة ابعتيلى
واتفرجى على شغلى من هنا

Rody 4 Cartoon Designs اى تصميم كارتون عايزاه حتلاقيه عندى ونماذج كتير لشغلى
17-8-2012 قديم 17/8/2012 02:25am
الصورة الرمزية ملكة الروح&Malekat Elrou7
فتكات ست الكل
وسام المشاركة المتميزة في  حملة ايد علي ايد قسم الاعمال اليدويةوسام ألكسا لاستخدامها شريط ادوات ألكسا أثناء وجودها بالمنتدى
طالبة جامعية - مصرية
المواضيع: 48
مودي: ----

رد: نتيجة التحويل لتقليل الاغتراب امتى ؟؟ وانا في اداب وبفكر في قسم علم اجتماع رايكم - العضوة ملكة الروح&Malekat Elrou7 هي صاحبة المشاركة

نتيجه التحويل لتقليل الاغتراب لسه مش ظهرت قدامها كام يوم كدا مع انها المفروض تكون ظهرت اما الباقى يااارب حد يفيدك ان شاء الله

0

يالله... اجعل وفاتى فى صلاة بين سجدة وتسبيح وركوع واجعل اخر كلامى فى الحياة لفظ قول الشهادة فى خشوع يا لله: ياربياربيارب صورة توقيع ملكة الروح&Malekat Elrou7 في منتديات فتكات

17-8-2012 قديم 17/8/2012 04:19am
فتكات نشيطة
طالبة جامعية - مصرية
صاحبة الموضوع somalostlove غير متواجدة حالياً

رد: نتيجة التحويل لتقليل الاغتراب امتى ؟؟ وانا في اداب وبفكر في قسم علم اجتماع رايكم - العضوة somalostlove هي صاحبة المشاركة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lala.4.eslam مشاهدة المشاركة
مش عارف والله انا مستنية زيك كده تمام ربنا ييسرلك امرك يارب
شكرا لردك ودعوتك الجميلة دي ربنا يريح بالك

0

somalostlove somalostlove http://files.fatakat.com/customavatars/avatar285068_7.gif فتكات نشيطة Fatakat ................................................................... - القاهرة

17-8-2012 قديم 17/8/2012 04:23am
فتكات نشيطة
طالبة جامعية - مصرية

رد: نتيجة التحويل لتقليل الاغتراب امتى ؟؟ وانا في اداب وبفكر في قسم علم اجتماع رايكم - العضوة somalostlove هي صاحبة المشاركة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rody 4 design مشاهدة المشاركة
انا كمان مستنية لاختى ربنا يستر

بصى لو عايزة حاجة كويسة للشغل خشى جغرافيا بيطلعوا منها محاسين وليهم مستقبل حلو او انجلش لو مجموعك كويس او لغات شرقية
شكرا لردك وانا مش هينفع ادخل قسم انجلش لان مجموعي في اللغات وحش وبالنسبة للجغرافيا ممكن مش ارتاح فيه لاني مش بحب لا الجغرافيا ولا التاريخ انا اخترت احسن الوحشين وهو علم اجتماع وجزاكي الله كل خير .

0

17-8-2012 قديم 17/8/2012 04:26am
فتكات نشيطة
طالبة جامعية - مصرية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ملكة الروح&Malekat Elrou7 مشاهدة المشاركة
نتيجه التحويل لتقليل الاغتراب لسه مش ظهرت قدامها كام يوم كدا مع انها المفروض تكون ظهرت اما الباقى يااارب حد يفيدك ان شاء الله
يعني هتظهر بعد العيد يلا ربنا يسهل ويديني الصبر وشكرا لردك .

0

17-8-2012 قديم 17/8/2012 04:28am
فتكات حبوبة
طالبة جامعية - مصرية
المواضيع: 2
مودي: عادي

رد: نتيجة التحويل لتقليل الاغتراب امتى ؟؟ وانا في اداب وبفكر في قسم علم اجتماع رايكم - العضوة طالبه جامعيه :) هي صاحبة المشاركة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة somalostlove مشاهدة المشاركة
بسم الله الرحمن الرحيم

يا جماعة انا زهقت من الانتظار عايزة اعرف نتيجة التحويل هتظهر امتى؟؟؟؟؟؟ لو حد عنده اي معلومة بخصوص الموضوع ده يقولي عشان انا عايزة يرتاح بالي من الموضوع ده , وطلب تاني انا كلية اداب انتساب كنت عايزة اعرف التنسيق الداخلي امتى؟؟؟؟ وانا عن نفسي بفكر في قسم علم اجتماع هو انسب قسم لمجموعي وميولي وكنت عايزة اعرف هل له شروط ؟؟؟؟ ولو حد يعرف اي حاجة عن القسم ده يقولي وياريت اللي بيدرس في القسم ده يقولي رايه والمواد اللي بتدرسوها وبعد اما اخلص ايه الشغل المتاح لي غير اخصائية اجتماعية ؟؟؟ واسفة اذا كنت طولت عليكم .
انا سمعت ان النتيجه هتظهر بعد العيد زعلانة و باعيطصعبان عليهمخضوضة
و دا المصدر لا ادري http://thanawya3ama............../20...er-result.html
و ان شاء الله حد يفيدك في الباقي:يارب:

0

دائما ما يلوم الناس الظروف ،لكني لأاؤمن بالظروف .الناجحون في هذه الدنيا هم اناس يقومون في الصباح ويبحثون عن ظروف مواتيه ، وأذا لم يجدوها صنعوها .
17-8-2012 قديم 17/8/2012 04:32am
فتكات نشيطة
طالبة جامعية - مصرية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طالبه جامعيه :) مشاهدة المشاركة
انا سمعت ان النتيجه هتظهر بعد العيد زعلانة و باعيطصعبان عليهمخضوضة
و دا المصدر لا ادري http://thanawya3ama............../20...er-result.html
و ان شاء الله حد يفيدك في الباقي:يارب:
شكرا لردك هو للاسف المصدر مش عايز يفتح مخنوقةبس كنت اتمنى تفيديني في سؤالي الثاني بس على العموم شكرا .

0

17-8-2012 قديم 17/8/2012 05:14am
فتكات حبوبة
طالبة جامعية - مصرية
المواضيع: 2
مودي: عادي

رد: نتيجة التحويل لتقليل الاغتراب امتى ؟؟ وانا في اداب وبفكر في قسم علم اجتماع رايكم - العضوة طالبه جامعيه :) هي صاحبة المشاركة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة somalostlove مشاهدة المشاركة
شكرا لردك هو للاسف المصدر مش عايز يفتح مخنوقةبس كنت اتمنى تفيديني في سؤالي الثاني بس على العموم شكرا .
http://thanawya3ama............../20...er-result.html
المصدر تاني اهو ان شاء يفتح معاكي انا اتصدمت اول ما شوفت الخبر ده و خفت بصراحه

0

دائما ما يلوم الناس الظروف ،لكني لأاؤمن بالظروف .الناجحون في هذه الدنيا هم اناس يقومون في الصباح ويبحثون عن ظروف مواتيه ، وأذا لم يجدوها صنعوها .
موضوع مغلق