يارب لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك و عظيم سلطانك - اليوم 23-11-2014 والساعة الآن 10:31 ص (جميع الأوقات بتوقيت جرينتش +2)

منتدى فتكات

 
الدنيا ربيع والجو بديع ومعانا احلى المواضيع عن التوفير
لازم بقى استغل الفرصة دى احسن استغلال وافرح الاولاد والراجل الشقيان وبابسط الطرق
 
لو بتدوري على صحبة و لمة و كلام من القلب و بسمة، و محتارة تروحي فين، هتلاقي فتكات موجودة فيها ايادى بالخير ممدودة: يلا تعالي مع احلى صحبة دنيا ودين!





رد   انشري في صفحتك على فيس بوك!   اضغطي هنا لاضافة الموضوع الى مفضلتك!
 
أدوات الموضوع التقييم: تقييم الموضوع: 2 تصويتات، المعدل 5.00.
انت يا امووور . داحنا هنا بنعمل لولولولوولولوى فرح 5 5.00 2
  #1  
16-9-2012 قديم 16/9/2012 06:59pm
ممنوعة من المشاركة
وسام ألكسا لاستخدامها شريط ادوات ألكسا أثناء وجودها بالمنتدى
طالبة جامعية - مصرية
العضوة nona de ana هي صاحبة الموضوع nona de ana غير متواجدة حالياً
تاريخ التسجيل: 8/2012
المشاركات: 532
المواضيع: 44
مودي: منهارة

انت يا امووور . داحنا هنا بنعمل لولولولوولولوى فرح - العضوة nona de ana هي صاحبة المشاركة

قريت موضوع لوحده هونااا عرفت فيهااا ان
فى شباب بيدخلوو المنتدى وبيقرووو كل البنات اللى بتكتبو


احب اقولك انت وهو وهو وهو

احنااااااااااا هناااااااااا منتدى حريم وبنحب نرغى ونلوك سوى
ونفضفض مع بعض اصل لو احنا مفضفضناش واتكلمنا

مع بعض هيحصل حاجه من ثلاثه :. ياما هنطلع اللى جوانا معاك وتقول عليناااااااا رغايين او ياما هنطلع اللى جوانا معاك وتقول علينا رغايين


فاااامن فضلك يا حليوه منك له بلاش تجسس على البنات


واتقوو الله بقى انتم مش سايبنا فى حالنااااااااااا

متفتكرش احناااا هندايق لما تطلع بره بالعكس

داحنا كلنا هنعمل لولولوولولولولولولولوى فرحه
بس اطلعووو منها يا رجاله وخلينا نعد مع بعضينا يا فتوكات
وعلى رأى المثل :. ظل فتوكه ولا ظل راجل باضحك
التقييم: تقييم الموضوع: 2 تصويتات، المعدل 5.00.


انشري في صفحتك على فيس بوك! انشري في تويتر!

عنوان الموضوع للنسخ

انت يا امووور . داحنا هنا بنعمل لولولولوولولوى فرح

http://forums.fatakat.com/thread3399372
nona de ana nona de ana http://files.fatakat.com/customavatars/avatar721357_6.gif ممنوعة من المشاركة Fatakat الاسكندريه - مصر ام الدنيا

رد مع اقتباس
  #2  
16-9-2012 قديم 16/9/2012 07:01pm
الصورة الرمزية ام طاطا النجم
برنسيسة فتكات
وسام ألكسا لاستخدامها شريط ادوات ألكسا أثناء وجودها بالمنتدى
موظفة - مصرية
ام طاطا النجم غير متواجدة حالياً
تاريخ التسجيل: 12/2010
المشاركات: 28,054
المواضيع: 9
مودي: عادي

رد: انت يا امووور . داحنا هنا بنعمل لولولولوولولوى فرح - العضوة ام طاطا النجم هي صاحبة المشاركة

هههههههههههههههههههههه

0

انشري في صفحتك على فيس بوك! انشري في تويتر!

عنوان الموضوع للنسخ

انت يا امووور . داحنا هنا بنعمل لولولولوولولوى فرح

http://forums.fatakat.com/thread3399372

صورة توقيع ام طاطا النجم في منتديات فتكات
رد مع اقتباس
  #3  
16-9-2012 قديم 16/9/2012 07:02pm
الصورة الرمزية ام مودى وشودى
سوبر فتكات
--- - مصرية
ام مودى وشودى غير متواجدة حالياً
تاريخ التسجيل: 5/2012
المشاركات: 5,083
المواضيع: 196
مودي: حزينة

رد: انت يا امووور . داحنا هنا بنعمل لولولولوولولوى فرح - العضوة ام مودى وشودى هي صاحبة المشاركة

انا عارفة يا اوختى رجالة حشرية ولا اللى كل شوية يدخل باسم جديد ويقولك عريس لقطة كته نقطة

0

انشري في صفحتك على فيس بوك! انشري في تويتر!

عنوان الموضوع للنسخ

انت يا امووور . داحنا هنا بنعمل لولولولوولولوى فرح

http://forums.fatakat.com/thread3399372



حسيبها على الله عليه توكلت
اللهم دبرنى فانى لا احسن التدبير
رد مع اقتباس
  #4  
16-9-2012 قديم 16/9/2012 07:02pm
فتكات ست الكل
ربة منزل - مغربية
لو تعرفي العضوة دي شخصيا ياريت تطمنينا عليها
تاريخ التسجيل: 4/2011
المشاركات: 6,002
المواضيع: 170
مودي: متفائلة

رد: انت يا امووور . داحنا هنا بنعمل لولولولوولولوى فرح - العضوة شموخي في عزت نفسي هي صاحبة المشاركة

هههههههههههههههههههه

0

انشري في صفحتك على فيس بوك! انشري في تويتر!

عنوان الموضوع للنسخ

انت يا امووور . داحنا هنا بنعمل لولولولوولولوى فرح

http://forums.fatakat.com/thread3399372

رد مع اقتباس
  #5  
16-9-2012 قديم 16/9/2012 07:03pm
الصورة الرمزية ياانا ياهو
فتكات ست الكل
طالبة جامعية - مصرية
ياانا ياهو غير متواجدة حالياً
تاريخ التسجيل: 1/2012
المشاركات: 5,687
المواضيع: 137
مودي: مية مية

رد: انت يا امووور . داحنا هنا بنعمل لولولولوولولوى فرح - العضوة ياانا ياهو هي صاحبة المشاركة

ههههههههههههههههههههههه ستات مع بعضينا ايش حشرك يا بايخ احلى ابتسامةاحلى ابتسامةاحلى ابتسامةاحلى ابتسامة

0

انشري في صفحتك على فيس بوك! انشري في تويتر!

عنوان الموضوع للنسخ

انت يا امووور . داحنا هنا بنعمل لولولولوولولوى فرح

http://forums.fatakat.com/thread3399372

نعم يا سادة نفسي فيها

انها شروتانا؟

التي اذا ذكرت ذكر فيها

يصفايح الزبدة السايحة
يا براميل القشطة النايحة
باتسلىانتصرنا
رد مع اقتباس
  #6  
16-9-2012 قديم 16/9/2012 07:03pm
الصورة الرمزية رانا السيد
فتكات غالية قوي
وسام الفائزة بمسابقة ♥ اوضه نومك دى مملكتك وشياكتها من شياكتك ♥وسام النشاط و التميز في قسم الاخبار
خريجة - مصرية
رانا السيد غير متواجدة حالياً
تاريخ التسجيل: 10/2010
المشاركات: 18,008
المواضيع: 789
مودي: متفائلة

رد: انت يا امووور . داحنا هنا بنعمل لولولولوولولوى فرح - العضوة رانا السيد هي صاحبة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههههه عسل انتى

0

انشري في صفحتك على فيس بوك! انشري في تويتر!

عنوان الموضوع للنسخ

انت يا امووور . داحنا هنا بنعمل لولولولوولولوى فرح

http://forums.fatakat.com/thread3399372

صورة توقيع رانا السيد في منتديات فتكات


رب انى لما انزلت الى من خير فقير

اللهم دبر لي فاني لا احسن التدبير اللهم قدر لي فاني لا احسن التقدير

يارب حقق رجايا و ارزقنى زوج صالح عاجلا غير اجلا يعوض صبرى خير

ربنا يكرمها كل واحدة تدعيلى بظهر الغيب و يرزقها من حيث لا تحتسب

اللهم اني وكلت امري اليك..فكن لي خير وكيل..ودبر لي امري فاني..لا احسن التدبير..
رد مع اقتباس
  #7  
16-9-2012 قديم 16/9/2012 07:04pm
الصورة الرمزية نورسين(ضوء القمر)
سوبر فتكات
وسام المشاركة المتميزة في  ♥اجمل مرحلة فى عمرك حبيتيها ونفسك تتكرر تانى♥وسام الفائزة بمسابقة قلبى ولا فيونكتى,فراشتى ولا نجمتى البس انهى خاتم وانا رايحة لصحبتىوسام ألكسا لاستخدامها شريط ادوات ألكسا أثناء وجودها بالمنتدى
طالبة جامعية - مصرية
نورسين(ضوء القمر) متواجدة حالياً
تاريخ التسجيل: 12/2011
المشاركات: 4,683
المواضيع: 47
مودي: مدارية

رد: انت يا امووور . داحنا هنا بنعمل لولولولوولولوى فرح - العضوة نورسين(ضوء القمر) هي صاحبة المشاركة

ههههههههههههههههه عسلــ .. يامضروبة .. هع هع هع

0

انشري في صفحتك على فيس بوك! انشري في تويتر!

عنوان الموضوع للنسخ

انت يا امووور . داحنا هنا بنعمل لولولولوولولوى فرح

http://forums.fatakat.com/thread3399372

صورة توقيع نورسين(ضوء القمر) في منتديات فتكات
رد مع اقتباس
  #8  
16-9-2012 قديم 16/9/2012 07:04pm
الصورة الرمزية Bonbonayh Alex
فتكات رائعة
وسام ألكسا لاستخدامها شريط ادوات ألكسا أثناء وجودها بالمنتدى
خريجة - مصرية
لو تعرفي العضوة دي شخصيا ياريت تطمنينا عليها
تاريخ التسجيل: 8/2012
المشاركات: 1,647
المواضيع: 289
مودي: مية مية

رد: انت يا امووور . داحنا هنا بنعمل لولولولوولولوى فرح - العضوة Bonbonayh Alex هي صاحبة المشاركة

اهدى اكبتن شويه ههههههههههه

0

انشري في صفحتك على فيس بوك! انشري في تويتر!

عنوان الموضوع للنسخ

انت يا امووور . داحنا هنا بنعمل لولولولوولولوى فرح

http://forums.fatakat.com/thread3399372

صورة توقيع Bonbonayh Alex في منتديات فتكات

مفسوسة مفسوسة منك
مش قااادرة مش قادرة اقلك
انى اااااحبك اااااااه
ولا قــــــــــاد بعدك ولا قــــــــاد قربك
لكــــــــــن احبك
واعمل اية مفسوسة
رد مع اقتباس
  #9  
16-9-2012 قديم 16/9/2012 07:04pm
الصورة الرمزية اخر دمعه
فتكات رائعة
خريجة - مصرية
لو تعرفي العضوة دي شخصيا ياريت تطمنينا عليها
تاريخ التسجيل: 8/2012
المشاركات: 2,152
المواضيع: 124
مودي: متفائلة

رد: انت يا امووور . داحنا هنا بنعمل لولولولوولولوى فرح - العضوة اخر دمعه هي صاحبة المشاركة

انا عارفه ياختى حشريين اوى

0

انشري في صفحتك على فيس بوك! انشري في تويتر!

عنوان الموضوع للنسخ

انت يا امووور . داحنا هنا بنعمل لولولولوولولوى فرح

http://forums.fatakat.com/thread3399372

رد مع اقتباس
  #10  
16-9-2012 قديم 16/9/2012 07:04pm
الصورة الرمزية صمت فتاة
سوبر فتكات
طالبة جامعية - مصرية
صمت فتاة غير متواجدة حالياً
تاريخ التسجيل: 8/2010
المشاركات: 5,256
المواضيع: 120
مودي: متفائلة

رد: انت يا امووور . داحنا هنا بنعمل لولولولوولولوى فرح - العضوة صمت فتاة هي صاحبة المشاركة

ههههههه رجالة فاضية ياختى وحياتك

0

انشري في صفحتك على فيس بوك! انشري في تويتر!

عنوان الموضوع للنسخ

انت يا امووور . داحنا هنا بنعمل لولولولوولولوى فرح

http://forums.fatakat.com/thread3399372

حبيتك يوم ما اتلاقينا
لما حكينا اول كلام
حبيتك واحلف على ده
تسمع زيادة ده انا مش بنام
رد مع اقتباس
رد



تعليمات المشاركة
لا تستطيعين كتابة مواضيع
لا تستطيعين كتابة ردود
لا تستطيعين إرفاق ملفات
لا تستطيعين تعديل مشاركاتك

كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

أقسام فتكات


اي مشاركة في الموقع و المنتدى تعبر عن رأي كاتبتها دون ادنى مسئولية على ادارة الموقع
جميع الحقوق محفوظة لمنتدى فتكات، يحظر نقل او نسخ اي اجزاء من الموقع الا بإذن الكتروني من ادارة الموقع
vBulletin، Copyright ©2000 - 2014، Jelsoft Enterprises Ltd.
تصميم المواقع وبرمجة المواقع انترنت بلس - استضافة المستضيفون العرب
مواضيع مميزة
مواضيع جديدة
استعلامات




ايوه هي دي فتكات اللي بيقولوا عليها :) انتي مش مشتركة ليه؟! بصي الفتوكات بيقولوا ايه: فرحانة سعيدة مبسوطة متأثرة محتارة مصرية فخورة مربية شابة هاه؟ ح تنورينا؟ اشتركي الآن!