يارب لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك و عظيم سلطانك - اليوم 31-10-2014 والساعة الآن 12:51 ص (جميع الأوقات بتوقيت جرينتش +2)

منتدى فتكات

 
الدنيا ربيع والجو بديع ومعانا احلى المواضيع عن التوفير
لازم بقى استغل الفرصة دى احسن استغلال وافرح الاولاد والراجل الشقيان وبابسط الطرق
 
لو بتدوري على صحبة و لمة و كلام من القلب و بسمة، و محتارة تروحي فين، هتلاقي فتكات موجودة فيها ايادى بالخير ممدودة: يلا تعالي مع احلى صحبة دنيا ودين!





موضوع مغلق   انشري في صفحتك على فيس بوك!   اضغطي هنا لاضافة الموضوع الى مفضلتك!
 
أدوات الموضوع
  #1  
21-9-2012 قديم 21/9/2012 04:32pm
فتكات حبوبة
ربة منزل - مصرية
العضوة برنسيس ريري هي صاحبة الموضوع لو تعرفي العضوة دي شخصيا ياريت تطمنينا عليها
تاريخ التسجيل: 9/2012
المشاركات: 84
المواضيع: 6
مودي: ----

عروسة فى قطر 24 ( مغلق لعدم المتابعه ) - العضوة برنسيس ريري هي صاحبة المشاركة

السلام عليكم
ازيكم يافتوكات يارب تكونوا بخير
عندي عروسة قمر 14 وبتمنى ربنا يرزقها بالزوج الصالح يارب
ودي كل البيانات المطلوبة..

بيانات العروسه
السن: 24
الجنسية: مصرية
بلد الإقامة: قطر
المحافظة:
لون الشعر: اسود
لون العينين: بنى غامق
شكل الجسم: مناسب
الطول: 170
الوزن: مناسب
لغة ثانية:
لون البشرة: قمحة
مستوى التعليم: محاسبه
العمل: لا تعمل
الديانة: مسلمه
الحالة الإجتماعية: آنسة.
ترغب في إنجاب الاطفال؟ نعم
الدخل الشهري: /
وظيفه الوالد : جهه حكومية
الوالدة : ربة منزل
الاشقاء: الذكور: - . . 1 الإناث: 2

الحجاب: محجبة
مدخنة؟ لا
________________________

بيانات العريس

السن: مناسب
الجنسية: مصري
بلد الإقامة: قطر
لون الشعر:.
لون العينين:.
شكل الجسم:.
الطول: مناسب
الوزن: مناسب
لغة ثانية:.
لون البشرة:.
مستوى التعليم: جامعي
العمل:. يعمل
الديانة: مسلم
الحالة الإجتماعية: مطلق ام ارمل ام اعزب.
الشقة: نعم

والتواصل يكون عن طريق الإدارة وشكراً
تقييم الموضوع


انشري في صفحتك على فيس بوك! انشري في تويتر!

عنوان الموضوع للنسخ

عروسة فى قطر 24 ( مغلق لعدم المتابعه )

http://forums.fatakat.com/thread3419408
برنسيس ريري برنسيس ريري فتكات حبوبة Fatakat الدوحة - قطر


التعديل الأخير تم بواسطة : برنسيس ريري بتاريخ 21-9-2012 الساعة 04:47 م.
  #2  
21-9-2012 قديم 21/9/2012 04:43pm
الصورة الرمزية ام اميرةومريم
فتكات ست الكل
وسام ألكسا لاستخدامها شريط ادوات ألكسا أثناء وجودها بالمنتدى
ربة منزل - مصرية
لو تعرفي العضوة دي شخصيا ياريت تطمنينا عليها
تاريخ التسجيل: 3/2009
المشاركات: 7,510
المواضيع: 81
مودي: متفائلة

رد: عروسة فى قطر 24 - العضوة ام اميرةومريم هي صاحبة المشاركة

ربنا يرزقكم بالزوج الصالح

0

انشري في صفحتك على فيس بوك! انشري في تويتر!

عنوان الموضوع للنسخ

عروسة فى قطر 24 ( مغلق لعدم المتابعه )

http://forums.fatakat.com/thread3419408

ياربياربيارباللهم عليك بالسيسى واعوانه
اللهم عليك بوزير الداخليه واعوانه
اللهم ارنا فبهم عجائب قدرتك
  #3  
21-9-2012 قديم 21/9/2012 04:43pm
الصورة الرمزية مياسين5
فتكات ست الكل
وسام ألكسا لاستخدامها شريط ادوات ألكسا أثناء وجودها بالمنتدى
خريجة - مصرية
مياسين5 غير متواجدة حالياً
تاريخ التسجيل: 1/2012
المشاركات: 10,148
المواضيع: 97
مودي: متفائلة

رد: عروسة فى قطر 24 - العضوة مياسين5 هي صاحبة المشاركة

ربنا يرزقها الزوج الصالح التقى عاجلا وليس اجلا
ويسعدها ويحققلها كل ماتتمنه وزياده يارب

0

انشري في صفحتك على فيس بوك! انشري في تويتر!

عنوان الموضوع للنسخ

عروسة فى قطر 24 ( مغلق لعدم المتابعه )

http://forums.fatakat.com/thread3419408

صورة توقيع مياسين5 في منتديات فتكات

اللهم فك كربى ويسر امرى وفرح قلبى وبشرنى بما انتظره منك وانت خير المبشرين

-اللهم اكتب لى فى ايامى القادمه فرحه تغير مجرى حياتى الى الافضل ياااااااارب

- اللهم هب لى زوج صالح تقى عاجلا وليس اجلا وبنات المسلمين اجمعين ياااااارب -

يارباللهم آميـــــــــــن يارب العالمين يارب
  #4  
21-9-2012 قديم 21/9/2012 04:43pm
الصورة الرمزية الانسة فتكات هانم 2
برنسيسة فتكات
ربة منزل - مصرية
الانسة فتكات هانم 2 غير متواجدة حالياً
تاريخ التسجيل: 4/2010
المشاركات: 20,715
المواضيع: 19
مودي: عادي

رد: عروسة فى قطر 24 - العضوة الانسة فتكات هانم 2 هي صاحبة المشاركة

ربنا يكرمها يارب ابتسامة و يفرحنا بيها الشهر دة

0

انشري في صفحتك على فيس بوك! انشري في تويتر!

عنوان الموضوع للنسخ

عروسة فى قطر 24 ( مغلق لعدم المتابعه )

http://forums.fatakat.com/thread3419408

صورة توقيع الانسة فتكات هانم 2 في منتديات فتكات

اللهم احسن خاتمتى و اشفنى و عافنى انا و كل مريض و اعف عنى انك انت العفو الكريم و ردنى اليك ردا جميلا و اجعلنى كما تحب و ترضى اللهم ارزقنى فرحا و رضا منك لا من غيرك و اعنى على ذكرك و شكرك و حسن عبادتك اللهم قرب البعيد انت مولاى فطبب كسر خاطرى يا رحمن يا رحيم
:يارب:هوبااااا:يارب:
ما زِلـــتُ علي يَـقِـيـــنٍ أن هـــــناك شــيءٌ ينتـــظرني بعد الصَـــبر؛ شيءٌ سيُبـــــهـرنـيِ ... فيُنســــيـنِي مرارَتَــــهُ "وبَشِـــر الصـَـابـرِيـن" .. هذا وعـــدُ ربِّــي
  #5  
21-9-2012 قديم 21/9/2012 04:46pm
ممنوعة من المشاركة
سيدة أعمال - مصرية
الايمان12 غير متواجدة حالياً
تاريخ التسجيل: 9/2012
المشاركات: 64
المواضيع: 1
مودي: حزينة

رد: عروسة فى قطر 24 - العضوة الايمان12 هي صاحبة المشاركة

ينفع من القاهره مطلق

0

انشري في صفحتك على فيس بوك! انشري في تويتر!

عنوان الموضوع للنسخ

عروسة فى قطر 24 ( مغلق لعدم المتابعه )

http://forums.fatakat.com/thread3419408

  #6  
21-9-2012 قديم 21/9/2012 04:46pm
ممنوعة من المشاركة
--- - مصرية
سلمى المحامية غير متواجدة حالياً
تاريخ التسجيل: 9/2012
المشاركات: 298
المواضيع: 19
مودي: متفائلة

رد: عروسة فى قطر 24 - العضوة سلمى المحامية هي صاحبة المشاركة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة برنسيس ريري مشاهدة المشاركة
السلام عليكم
ازيكم يافتوكات يارب تكونوا بخير
عندي عروسة قمر 14 وبتمنى ربنا يرزقها بالزوج الصالح يارب
ودي كل البيانات المطلوبة..

بيانات العروسه
السن: 24
الجنسية: مصرية
بلد الإقامة: قطر
المحافظة:
لون الشعر: اسود
لون العينين: بنى غامق
شكل الجسم: مناسب
الطول: 170
الوزن: مناسب
لغة ثانية:


لون البشرة: قمحة
مستوى التعليم: محاسبه
العمل: لا تعمل
الديانة: مسلمه
الحالة الإجتماعية: آنسة.
ترغب في إنجاب الاطفال؟ نعم
الدخل الشهري: /
وظيفه الوالد : جهه حكومية
الوالدة : ربة منزل
الاشقاء: الذكور: - . . 1 الإناث: 2

الحجاب: محجبة
مدخنة؟ لا
________________________

بيانات العريس

السن: مناسب
الجنسية: مصري
بلد الإقامة: قطر
لون الشعر:.
لون العينين:.
شكل الجسم:.
الطول: مناسب
الوزن: مناسب
لغة ثانية:.
لون البشرة:.
مستوى التعليم: جامعي
العمل:. يعمل
الديانة: مسلم
الحالة الإجتماعية: مطلق ام ارمل ام اعزب.
الشقة: نعم

والتواصل يكون عن طريق الإدارة وشكراً
لازم يكون فى قطر

0

انشري في صفحتك على فيس بوك! انشري في تويتر!

عنوان الموضوع للنسخ

عروسة فى قطر 24 ( مغلق لعدم المتابعه )

http://forums.fatakat.com/thread3419408

  #7  
21-9-2012 قديم 21/9/2012 04:54pm
فتكات حبوبة
ربة منزل - مصرية
صاحبة الموضوع لو تعرفي العضوة دي شخصيا ياريت تطمنينا عليها
تاريخ التسجيل: 9/2012
المشاركات: 84
المواضيع: 6
مودي: ----

رد: عروسة فى قطر 24 - العضوة برنسيس ريري هي صاحبة المشاركة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الايمان12 مشاهدة المشاركة
ينفع من القاهره مطلق
هو مفيش مشكلة انه يكون مطلق ومن القاهرة
بس العروسة دي مش بتنزل مصر الا كل فين وفين
فـ ازاي هيتم الموضوع ياقمر؟


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سلمى المحامية مشاهدة المشاركة
لازم يكون فى قطر
هو افضل لانها مش بتنزل مصر كتير حزينة

0

انشري في صفحتك على فيس بوك! انشري في تويتر!

عنوان الموضوع للنسخ

عروسة فى قطر 24 ( مغلق لعدم المتابعه )

http://forums.fatakat.com/thread3419408
برنسيس ريري برنسيس ريري فتكات حبوبة Fatakat الدوحة - قطر

  #8  
21-9-2012 قديم 21/9/2012 05:04pm
ممنوعة من المشاركة
--- - مصرية
سلمى المحامية غير متواجدة حالياً
تاريخ التسجيل: 9/2012
المشاركات: 298
المواضيع: 19
مودي: متفائلة

رد: عروسة فى قطر 24 - العضوة سلمى المحامية هي صاحبة المشاركة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة برنسيس ريري مشاهدة المشاركة
هو مفيش مشكلة انه يكون مطلق ومن القاهرة
بس العروسة دي مش بتنزل مصر الا كل فين وفين
فـ ازاي هيتم الموضوع ياقمر؟




هو افضل لانها مش بتنزل مصر كتير حزينة
ههههه نبعتلها تذكرة

0

انشري في صفحتك على فيس بوك! انشري في تويتر!

عنوان الموضوع للنسخ

عروسة فى قطر 24 ( مغلق لعدم المتابعه )

http://forums.fatakat.com/thread3419408

  #9  
21-9-2012 قديم 21/9/2012 05:05pm
ممنوعة من المشاركة
سيدة أعمال - مصرية
الايمان12 غير متواجدة حالياً
تاريخ التسجيل: 9/2012
المشاركات: 64
المواضيع: 1
مودي: حزينة

رد: عروسة فى قطر 24 - العضوة الايمان12 هي صاحبة المشاركة

اصلا هو مسافر فى الار دن ممكن نتفق على ميعاد يشوفوا بعض

0

انشري في صفحتك على فيس بوك! انشري في تويتر!

عنوان الموضوع للنسخ

عروسة فى قطر 24 ( مغلق لعدم المتابعه )

http://forums.fatakat.com/thread3419408

  #10  
21-9-2012 قديم 21/9/2012 05:09pm
الصورة الرمزية رحاب المصرى
فتكات نشيطة
طالبة جامعية - مصرية
لو تعرفي العضوة دي شخصيا ياريت تطمنينا عليها
تاريخ التسجيل: 6/2011
المشاركات: 297
المواضيع: 7
مودي: عادي

رد: عروسة فى قطر 24 - العضوة رحاب المصرى هي صاحبة المشاركة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة برنسيس ريري مشاهدة المشاركة
السلام عليكم
ازيكم يافتوكات يارب تكونوا بخير
عندي عروسة قمر 14 وبتمنى ربنا يرزقها بالزوج الصالح يارب
ودي كل البيانات المطلوبة..

بيانات العروسه
السن: 24
الجنسية: مصرية
بلد الإقامة: قطر
المحافظة:
لون الشعر: اسود
لون العينين: بنى غامق
شكل الجسم: مناسب
الطول: 170
الوزن: مناسب
لغة ثانية:
لون البشرة: قمحة
مستوى التعليم: محاسبه
العمل: لا تعمل
الديانة: مسلمه
الحالة الإجتماعية: آنسة.
ترغب في إنجاب الاطفال؟ نعم
الدخل الشهري: /
وظيفه الوالد : جهه حكومية
الوالدة : ربة منزل
الاشقاء: الذكور: - . . 1 الإناث: 2

الحجاب: محجبة
مدخنة؟ لا
________________________

بيانات العريس

السن: مناسب
الجنسية: مصري
بلد الإقامة: قطر
لون الشعر:.
لون العينين:.
شكل الجسم:.
الطول: مناسب
الوزن: مناسب
لغة ثانية:.
لون البشرة:.
مستوى التعليم: جامعي
العمل:. يعمل
الديانة: مسلم
الحالة الإجتماعية: مطلق ام ارمل ام اعزب.
الشقة: نعم

والتواصل يكون عن طريق الإدارة وشكراً
ربنا يرزقها بس دي عندها 24 سنة وموافقه على مطلق او ارمل .. ليه يعني دي لسه صغننه خالص واكبر مني بسنتين يعني ..ربنا يرزقها بأحسن من كدة الف مرة

0

انشري في صفحتك على فيس بوك! انشري في تويتر!

عنوان الموضوع للنسخ

عروسة فى قطر 24 ( مغلق لعدم المتابعه )

http://forums.fatakat.com/thread3419408


على رأي المثل ...طـــــــــــــــــــــــــــــظ

http://files2.fatakat.com/2012/9/13466694203126.jpg

http://files2.fatakat.com/2012/9/13466695391824.jpg
موضوع مغلق



تعليمات المشاركة
لا تستطيعين كتابة مواضيع
لا تستطيعين كتابة ردود
لا تستطيعين إرفاق ملفات
لا تستطيعين تعديل مشاركاتك

كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

أقسام فتكات


اي مشاركة في الموقع و المنتدى تعبر عن رأي كاتبتها دون ادنى مسئولية على ادارة الموقع
جميع الحقوق محفوظة لمنتدى فتكات، يحظر نقل او نسخ اي اجزاء من الموقع الا بإذن الكتروني من ادارة الموقع
vBulletin، Copyright ©2000 - 2014، Jelsoft Enterprises Ltd.
تصميم المواقع وبرمجة المواقع انترنت بلس - استضافة المستضيفون العرب
مواضيع مميزة
مواضيع جديدة
استعلامات




ايوه هي دي فتكات اللي بيقولوا عليها :) انتي مش مشتركة ليه؟! بصي الفتوكات بيقولوا ايه: فرحانة سعيدة مبسوطة متأثرة محتارة مصرية فخورة مربية شابة هاه؟ ح تنورينا؟ اشتركي الآن!